PAWEŁ TORECKI

Konsultant, audytor i trener specjalizujący się w marketingu i zarządzaniu sprzedażą

Dr Paweł Torecki jest jednym z najbardziej doświadczonych w Europie konsultantów, audytorów
i trenerów specjalizujący się w marketingu i zarządzaniu sprzedażą. Przeprowadził ponad 15.000 godz. coachingów i szkoleń. Jest wykładowcą Zarządzania Relacjami z Klientami i Marketingu Strategicznego na SGH. Stale współpracuje z Harvard Business Review. Od ponad 20 lat kieruje firmami oferującymi usługi doradcze i marketingowe. Kierował ponad 100 projektami biznesowymi dla czołowych firm, głównie zagranicznych. Współpracował z kilkoma firmami developerskimi.Szkolenia prowadzone przez Pawła Toreckiego były ocenione w rankingu Axel Springer, wydawcy miesięcznika FORBES, jako najskuteczniejsze w Polsce w kategorii: marketing i sprzedaż. Dwa lata później wyniki rankingu potwierdził audyt KPMG.
Wykształcenie:
Absolwent Politechniki Warszawskiej (studia indywidualne), pracę doktorską obronił w PAN. Był stypendystą Rządu Francuskiego – Université Paul-Valéry, Montpellier (kierunek: współpraca międzynarodowa), NASA oraz Instytutu Max-Planck’a w Getyndze
– staże i/lub wykłady naukowe: Uniwersytet w Oxfordzie, Kingston University – Londyn, Karlsruher Institut für Technologie, Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen, Litewska Akademia Nauk, CNRS Francja, Uniwersytet Pierre et Marie Curie – Paryż VI, Instytut Badań Jądrowych Dubna (Rosja)
– staż biznesowy w Szwecji (Zarządzanie sprzedażą)
– absolwent Tack Training International Londyn (najstarsza firma szkoleniowa w świecie): dyrektor przedstawicielstwa w Polsce, konsultant i trener: zarządzanie i sprzedaż

X